Keski-Uudenmaan AVH-yhdistys ry

Hallituksen yhteystiedot

Puheenjohtaja Osmo Kosonen,  puh. 0452068070,  osmo.kosonen@gmail.com

Sihteeri

Taloudenhoitaja Rainer Sillanmäki puh. 050 575 5601 rainer.sillanmaki@saunalahti.fi

Kerhot

Keravan keskiviikkokerho (vertaistukikerho) kokoontuu klo 9-11 joka keskiviikko loppukesästä toukokuuhun Viertolan päiväkeskuksessa, osoite Timontie 4, 04200 Kerava. Kerhon ohjelmasta tiedotetaan paikallislehdisssä ja Aivoituksessa. Kerhon päävetäjänä toimii Lea Sillanmäki, p. 050 575 5602, lea.sillanmaki@outlook.com.

Nurmijärven kerho kokoontuu joka kuun viimeinen maanantai Nurmijärven kunnantalolla klo 18. Osoite Keskustie 2 b, 01900 Nurmijärvi. Kerhon edustaja hallituksessa Marja Puustinen, puh. 040 544 2175, marja.puustinen@elisanet.fi. Nurmijärven kerhon tiedottaja Timo Kettula, timo.kettula@kolumbus.fi

Järvenpään Kerho on nyt tauolla. Haemme kerhon vetäjää. Haemme myös Tuusulan kerholel vetäjää. Ota yhteyttä jos kiinnostuit!

Toimimme yhdessä Aivoliiton ja alueen yhdistysten kanssa.

Haluaisitko tulla mukaan vertaistukijaksi, kerhon vetäjäksi, ideoimaan toimintaa tai johonkin muuhun. Aivoliitto järjestää erilaisia koulutuksia vapaaehtoisille ja vastuuhenkilöille. Ota yhteyttä alla olevan lomakkeen kautta

Yhteydenotto